Påväg!

Sådärja! Nu sitter jag på Arlanda, äntligen påväg till mitt hjärtas hemland, Tokyo! Åkte väldigt tidigt hemifrån. Onödigt tidigt skulle många säga, men jag ÄLSKAR ju flygplatser!!

 

Har såklart tagit en Caramel Frappuchino till frukost, ett måste om det finns Starbucks.

 

Förrutom ett besök till starbucks det första jag gjorde när jag kom fram till flygplatsen så lyckades jag bryta en nagel och ta sönder mina strumpbyxor samtidigt! Mindre lyckat. XD köpte ett sykit så det går förhoppningsvis att laga, och så fick jag en nagelfil i present av ett butiksbiträde! Snällaste någonsin! :D

 

Med nerfilad, skarvfri nagel ska jag nu avlägsna mig från min stol, och istället laga lite leggings! 

 

 Starbucks, Arlanda Terminal 2! :DDD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0