Tokyo, 4 dagar kvar!

Nu är det bara 4 dagar kvar i Sverige innan det den 9e bär av mot Tokyo, japan.
 
Jag är så extremt oförberedd för den här resan att det är sorgligt rent av. Har inte planerat någonting överhuvudtaget. 
 
Vad jag HAR gjort är:
 
1. Köpa Rail Pass.
2. Växla pengar.
3. Ta upp resväskan från förrådet.
 
That's that. Har inte ens skrivit ut flygbiljetterna!
 
En korsning i Shinjuku. Bilden är turkos, för jag tog den genom ett bussfönster. ^^;
 
Det börjar hur som helst bli dags att skriva en ordentlig packlista! Just nu kan jag inte komma på alls vad jag ska ha med, förrutom en fin klänning att ha på mig när jag ska se på PLAYZONE musikalen... Haha! prioriteringar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0