Ulrik!

Jag har ju i flera år haft en otrolig svaghet för Ulrik Munther, den svenska söta pojken som sjunger så fint att jag vill gråta en skvätt.

Det började ganska direkt när jag hörde honom första gången och riktigt hajjade till för Herregud Det Låter Som Taylor Hanson!!!!!! tanken började spinna igenom mitt huvud. Och nu, flera år senare blir jag fortfarande ställd över hur lika deras röster är, hur kvaliten i deras röster är så gott som samma. Jag blir lite knäsvag, än idag, av Taylors röst, så såklart gäller det även Ulrik, även om det inte riktigt är på samma nivå.

Hur som helst har Ulrik nu skrivit en ny låt (med Jonas Gardell, om jag förstod det hela rätt!) som heter Jag vet inte hur man gör och den är alldeles alldeles fantastisk!

Jag fattar inte hur man embeddar (er... svengelska så det skriker om det, yay!) videor från mobilappen, och jag har haft elak migrän hela dagen och vägrar ta mig upp ur sängen, så ni får en ful-länk såhär oceremoniellt istället:

http://youtu.be/NnnhZDSy8lY



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0