Ny frippa!

Jag är så så himla trött just nu. Klockan är halv elva en fredagskväll och jag skulle kunna somna stående. (Osanning! För jag ligger redan i sängen och bloggar från telefonen. Så somna skulle jag kunna göra vilken sekund som helst, det är helt sant, men det skulle bli i liggande ställning!)

Jag vill hur som hur uppdatera en gång till innan jag somnar, med dagens ena stora nyhet! (Den andra tar vi imorgon istället.)

Och det handlar om min nya frisyr! Jag har varit megapepp hela veckan att äntligen få klippa mig, för det var så länge sedan nu. Och idag var det äntligen dags - åkte till min frisör som är världens bästa efter jobbet nästan direkt, och sedan fick jag både klippa och färga, yayay!

Det är en sidecut som löper längs med båda sidorna på huvudet. Såhär ser den ut framifrån!


Och ena sidan. 


Och den andra.


Det har varit lite halvkasst ljus överallt  där jag tagit bilderna, så det syns imte så tydligt, men mitt hår är numera alldeles silvergrått! Jag är SÅ nöjd!!

Frisyren är ännu bättre än jag tänkte mig, och hårfärgen är exakt den något understated men ändå edge-iga silvertonen jag ville ha! Återigen, VÄRLDENS bästa frisör, jag kan inte med hur överjäkla bra hon är!

Jag roades av att håret matchade min nya gråa topp så väl! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0