Torsdag!

Den här vecksn har gått oerhört fort, samtidigt som den har känts väldigt lång!
 
Vi har haft en riktig bauta-beställning onsdag-torsdag på jobbet, så det har varit långa och tunga dagar flera dagar i rad, samtidigt som det har varit väldigt roligt att göra någonting som en inte gör varje dag. Och sen har jag gjort en massa trevligheter på eftermiddagarna, vilket också gör att tiden går fort!
 
I måndags var jag och fikade med min lilla pappa, på ett konditori jag inte varit på tidigare - de hade en mycket god latte, jag var mycket positiv. Det är också alltid så trevligt att få pappa för sig själv en liten stund, och bara sitta och bubbla och umgås.
 
På tisdagen var jag iväg och handlade lite, köpte bland annat One Directions Midnight Memories CD skiva så jag kan ha den på jobbet och lyssna på. Jag FÅR ju inte spendera pengar... men... det var ju One Direction tänkte jag? :3 Sedan åt jag middag med lillebror, vilket också var mysigt - han bjöd på maten i utbyte mot att han fick min gamla telefon... Bra byte för oss båda tror jag allt!
 
Efter Onsdagens långa, tunga pass på jobbet ringde jag min kära syster och behövde lite kvalitetstid... Både hon och jag var helt slut, så vi beslutade oss för att det var dags för lite syster-tid med skvaller, prat om Harry Styles och One Direction, och lite diner-mat på O'learys. Jag tog en förrätts-quesedilla med Pulled Pork och en side salad till det och det var faktiskt jättegott! Pulled pork i quesedillas var en riktig, riktig höjdare! Yumm~ vi pratade den kommande 80-tals festen och vart astaggade då vi kom på hur vi ska klä oss! PEPPEN!
 
Och idag fick jag äntligen träffa min Jenny igen!! Äntligen, äntligen! Jag minns inte ens när vi träffades sist, men jag tror att det på riktigt var när vi var i London i April?
Det var i alla fall så mysigt och roligt att äntligen få ses igen och bara prata - jag går alltid från våra fikadejter med massa positiv energi och en hjärna som  fått bena ur en massa olika sorters tankar after att få bolla dem med någon som är klok och förstår! <3
 
Also, idag köpte jag denna trots att jag egentligen inte får spendera några pengar:
 
Jag ångrar ingenting! Yolo~ Återigen, det är ju 1D! :3333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0