Helg!

Det har varit en så fin helg! I fredags efter jobbet så hämtade min vän D upp mig, och vi for direkt till deras gård/landställe i Östergötland. Denna gård ligger verkligen så långt in i urskogarna som en kan komma, det är grusväg efter grusväg in och det varvså mysigt. Det är så pass mycket in i urskogen att det på riktigt inte finns täckning alls på mobilen 95% av tiden. Det är inte vanligt att ens telefon står på "ingen signal" nu för tiden, men det var förvånansvärt lätt att hantera - skönt till och med - för mig som är helt beroende av att vara uppkopplad i princip dygnet runt.

Vi kom fram i Fredags kväll, och då var hennes sambo och son redan på plats, så vi fick faktiskt ta en road trip ner, bara hon och jag, och det var så himla bra att vi äntligen bara fick sitta och prata och prata och prata i ett par timmar. Det är inte alls ofta det händer nu för tiden, tyvärr. 

Det har hir som helst varit väldigt skönt, och jag har varit ute i så mycket frisk lantluft att jag vart helt utslagen på lördagkvällen, och somnade som en klubbad helt blrta för världen riktigt tidigt. Så skönt. Vädret var ju också helt sommar-ljuvligt hela lördagen så jag har fått en schysst knallröd och ojämn solbränna (läs: äkta bondbränna).

Oh nu är det måndag morgon igen, och jag är redo för tre och en halv arbetsdagar och sedan är det faktiskt dags för en dryg veckas semester för mig!! Jag är så pepp, och semester är så välbehövligt just nu. Det ska bli så så skönt, och vi åkernpå Torsdag vid lunchtid och kommer ha så så roligt! *__*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0