Happy Saturday!

Det är helg! Och det är så skönt, det har igen varit en väldigt väldigt intensiv vecka. Fullt ös på jobbet hela veckan utom igår - men då var det inventering och påbörjan av rens och städ och organisering av kylar, förråd och frys istället.

Jag kan fortfarande inte fatta hur bloody messy det är i varenda förråd... Eller, torrförrådet har ju blivit bättre efter att jag organiserade om det. Men i övrigt. Oh my dear lord...
Jag har en praktikant också, som är extremt långsam, men till hennes cred så gör hon i alla fall bra grejjer - det blir ordentligt gjort, och hon gör grejjerna bra. Hon kan till och med tänka själv - oerhört imponerande!

Men nu är det helg! Och idag ser ut som så att jag ska börja med frukostfika på Starbucks på söder med L och J. Jag är redan där och festar till det på en tall vaniljlatte och en skinny blueberry muffin!

Deras skinny blueberry muffin ät hely fantastisk... Den är så saftig och god! 

Senare idag ska jag hem till pappa. Han är pepp på att få grilla och hade köpt en flankstek igår, så det blir lite go' middag och mys. 

Idag är också ett momentous occasion då jag faktiskt... Bär byxor. Helt galet. Jag har ju aldrig byxor!! Men de är så fina att jag dör, perfekt rosen-rosa färg, jag älskar dem. Köpte dem på superres på Dorothy Perkins när vi var i London, och de är alldeles fantastiska!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0