Travelling times!

Just nu sitter jag på ett flyg till London!! Jag och L är påväg efter att ha väntat och längtat och längtat och väntat! Om ett par dagar kommer J och S efter, och vi kommer ha det SÅ bra! Vi har på något magiskt vis - eller, snarare, J's fantastiska skills - lyckats få tag i biljetter till Hamlet som som spelas i London just nu, starring den fantastiske Benedict Cumberbatch i huvudrollen. Det ska bli så otroligt häftigt att se honom live - jag anser ju att han är vår tids störste och bäste skådespelare. Han är helt helt otrolig. Och på Lördag ser vi honom wohoo~~

Jag och L för en liten stund sedan, på Arlanda! Vi hade lyxen att få skjuts till flygplatsen vilket var superlyxigt  med tanke på hur tidigt vi skulle vara där. Hennes papi kallade sig glatt för morgonpigg pensionär och skjutsade oss mer än gärna, så himla rart.

Planerna för London är i övrigt ganska oklara. Vad vi sagt och bestämt är, förrutom Hamlet, att vi ska shoppa skor (stövlaaarrrr och brogues står på min lista!) och äta gott. Så det kommer nog bli mycket spring i butiker, gissar jag, även om min budget är hyfsat begränsad... Ska försöka ta det lite coolers i alla fall.

Sedan har jag ett riktigt bus inbokat till imorgon... Hohoho, ska bli så kul. Jag är då taggad, och jag hoppas hoppas hoppas (och tror) att det blir bra.

Annars tror jag vi ska gå på lite roliga museer, och se lite roliga saker. Vara lite allmänt kulturella. Och såklart äta en massa massa gott. Vi ska gå på Smack Deli och äta lobster rolls, vi ska gå på Jamie's, Hummus bros och sen lär det också bli någon riktigt schysst burgare. Jag tänker mig Five Guys.

Jag tog en toalett-selfie på flygplatsen. Trots den megatidiga starten så hann jag med att locka håret. Det gjorde sig rätt bra med min nya hårfärg, vilket är silver i topparna och mörkare rötter och sidor. :D

Vyn just nu! :D

Och här är jag just nu. Har tagit en tupplur på typ en halvtimme och känner mig sjukt recharged. L sussar så gott här bredvid fortfarande... :)))

Oh, och... På denna bilden kan ni ju se att jag har gjort ett annat bus...

Det kan ni se här med, hohoho~ SÅ nöjd, yey! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0