Hötorget

Jag befinner mig just nu på Espresso House på Hörorget. Jag trivs så bra med att sitta ute på lite halvstimmiga fik med mig själv när jag har mycket att tänka på. Kanske därför jag varit ute så himla mycket på sista tiden... Har vaknat tidigt även på helgerna med mycket tankar som snurrar, lite svårt att varva ner. Jag har en lite halvelak huvudvärk idag som jag har lite svårt att släppa. Eller, snarare, den verkar inte vilja släppa taget om mig! Därför blir det Espresso Houses nya underverk - en Salted Caramel latte som är så sjukt överjädra god alltså.

Espresso kaffe brukar hjälpa rätt så bra mot mina elaka huvudvärksattacker, faktiskt. Jag har suttit här en bra stund nu och som du ser har jag druckigt en hel del av den, och jo, värken börjar redan släppa lite, tack och lov!

Imorgon ska jag in till jobbet tidigt igen också, så måste snart hem och sova. Har haft ett roligt och intressant möte nu på eftermiddagen och nu behövde jag som sagt bota lite huvudvärk inna jag far hemåt. Och inorgon har jag igen något kul inbokat efter jobbet, jag ska tatueras igen woop woop! Dock fanns det bara tid klockan fyra, och eftersom jag just nu jobbar 7-16 så blev det ju lite svårt... Men min snälla snälla kollega lovade att stanna till stängning åt mig, yay! Så snällt!! 

Nej nu ska jag fortsätta sörpla kaffe och kolla Tumblr... Det är ju trots allt mitt solskens födelsedag idag. Harry fyller 22 år.

My tiny son, the apple of my eye, little spud, H, Harold, Hazza, Haz... Harry.

Happy birthday, lovelyface. I'm so happy you were born!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0