Söndag!

Idag är jag också ute på stan, tidigt tidigt. Tog mig utbredan vid åtta snåret... Vaknade idag igen redan vid klocka fem och var superpigg. Jag tror att järntabletterna börjat verka nu. Jag måste sluta slarva med mina kosttillskott, jag vet ju hur det går, jag vet hur hängig och trött jag blir. Speciellt i samband med kylan som ju, som sagt, drar så kopiöst mycket energi.

Just nu sitter jag på Starbucks och väntar på min frukostdate med K som inte börjar egentligen förrän om en timme, haha. 

Jag hann till och med göra det sista stöket hemma nu på morgonen innan jag rörde mig iväg mot tåget. Jag hann både städa hallen,  putsa alla speglar samt byta alla gardiner och hänga in alla kläder i skåpen... Känner mig så effektiv.

Idag går i leopardens tecken kan man säga. Jag tycker så mycket om den här jackan, och den må inte vara världens varmaste, men den är i alla fall varmare än den ser ut. Räcker idag när det är lite mildare i alla fall, endast minus tio grader haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0