Trettondagen.

Det är ledigt! 

Och jag är så så så trött. Det känns inte som en naturlig trötthet, det känns som tröttheten jsg kände för ett par år sedan, innan jag fick veta hur kasst mitt järnvärde var, och att jag hade blodbrist. Jag sov i 11 timmar inatt, och somnade kvällen innan redan vid typ kvart i åtta på kvällen... Och jag har tagit en tupplur idag. 
Jag tror jag ska gå tillbaka till min start-dos av jätntabletter i ett par veckor, och se om det gör någon skillnad. Jag hoppas det, jag hade glömt hur fruktansvärt tråkigt det är att vara såhär trött? Jag menar, en orkar ju liksom inte göra någonting?

Med det sagt så ska jag åka till Finland i helgen. Jag hade som plan att åka dit över nyår, men biljetterna var så fasansfullt dyra att det inte gick - så ny flyger jag på fredag istället. Det blir ju en jättekort visit, anländer på kvällen på Fredag, och åker hem på Söndag mitt på dagen. Det är ju som det är, jag kan inte ta mera ledigt men... Jag får i alla fall komma hem till farmor och hälsa på henne. Som jag längtar.
Där blir en alltid så lugn, också, så jag hoppas att jag inte blir ÄNNU tröttare än vad jag redan är.

Jag tänkte mig att jag slänger upp en bild här, bara för att det var så länge sen. En bild featuring min favvisklänning som får hänga med fortfarande, trots en nästan 60 kilos förändring...!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0