Lång dag!

Idag har det verkligen varit en lång, lång dag. En givande, med råge, men lång. Jag kom nyss hem, och klockan är redan halv tio, och jag hade klockan på ringning imorse vid 04, som vanligt. Idag gick jag dock typ när jag skulle, vilket var skönt. Jag hade kunnat stanna längre egentligen, men jag hade ett viktigt möte på eftermiddagen imorgon som jag hade lite svårt att få ihop det till då jag ska på kurs imorgon... Så vi tog det idag istället.
Och för att göra en kort historia lång så... Har jag nytt jobb. Igen! Det känns helt galet att byta jobb igen, men jag är så glad och taggad på detta, det känns så himla kul! Såhär är dealen alltså - en av mina gamla chefer, A, skrev till mig för bara några dagar sedan, gällande ett jobb på en restaurang. Jag blev ställd, hade ingen tanke på att byta jobb alls, men så sa jag att det lät intressant, och spännande och att jag gärna ville ha mera info. A bokade in oss på ett möte, han själv, mig, och restaurang chefen för sagda restaurang. Vi ses och pratar lite härom eftermiddagen, jag får all info - the Good and the Bad, och det låter så sjukt spännande att jag känner hur det bara kliar i fingrarna!! Vi bestämmer in ett till möte på plats på restaurangen det gäller. Jag åkte dit idag, och vi satt och pratade i några timmar. 

Och ja, jag har helt enkelt ett nytt jobb. Så nu ska jag bli biträdande restaurangchef på denna restaurang. Helt galet spännande och läskigt samtidigt! Är så megataggad att jag kanske smäller av!! Startdatum för mig är dock inte förrän efter sommar-semestrarna, alltså den 8e Augusti. Så jag hinner göra ett riktigt schysst avslut  på min nuvarande anställning. Men sllt med detta nya jobb lät så extremt spännande, galet utvecklande, och jag får återgå till att vara tjänstemann igen, och lönebilden är givetvis en helt annan. Also, sex veckors semester yaassss~~~

Alltså SÅ PEPP!!! Och stolt och glad!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0