Did a thing!

I did a thing!

Så busigt. Nu är resan jag hintade om i ett tidigare inlägg bokat, betalt och klart. Yay!

Jag vet inte m riktigt hur det ska gå ihop, men jag tänker... Det löser sig ju alltid. Jag har typ fått ledigt i alla fall ha ha haa.

Ahh, jag älskar mitt liv. (Sagt helt utan sarkasm, på riktigt.) Jag älskar så att uppleva saker, få se saker, göra saker. Skulle få krupp om jag inte gjorde det, skulle vara så sjukt tråkigt.

Är inte målet med livet egentligen bara att ha så roligt som möjligt innan en dör? Jag skulle bli fullkomligt vansinnig (och vansinnigt uttråkad) av att bara... Gå omkring och leva. Eller snarare bara gå omkring, utan att leva. Att tänka förnuftigt hela tiden skulle vara fet mest fruktansvärt tråkiga jag kan tänka mig and I would never.

Så, yay, i sommar blir det åka av igen med fantastiskt resesällskap!! ^^/


Utsikt från Shinjuku Washington Hotel i Shinjuku, Tokyo.


Harry Potter studio tour i en förort till London. (Något av det mest fantastiska jag gjort!)


Utsikt över Shinjuku.



Neal's Yard.


Vendingmaskiner i en bakgata i Yokohama.



Busstur genom London.


Camden Market shopping.



Kiyomizudera i Kyoto.

Älskade Kyoto!



Shinkansen (bullet train) i Sendai.

Jag älskar att resa! <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0