Confession-time!

Jag ska erkänna en sak. Jag är messy
 
Eller, i vanliga fall är jag väldigt ordningsam. I vanliga fall tycker jag genuint OM att städa. Och jag mer än tycker om att ha ordning omkrimg mig! Jag njuter av att se kryddburkar stå i bokstavsordning och att rada upp mina fjärrkontroller i storleksordning - minst till höger och störst till vänster.
 
Men mina garderober. Nu ska jag visa er hur mina till-garderober-förklädda-misär-skåp ser ut. 

Kjolar, blusar, shorts, byxor etc etc etc....
 
 Detta är klänningar och tjovktröjjor, typ... Och annat som råkat åka in i farten!
Och detta är klänningar, strumpor, underkläder, toppar, strumpbyxor....... Etc etc etc!
 
Dessa skåp känns lite som pandoras ask - man vet inte riktigt vad för elände som kommer ut om man öppnar eländet.
 
Och nu har jag börjat städa dessa jävla skåp, lagom tills att NaNoWriMo (National Novel Writing Month November) börjar från och med imorgon
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0