Söndag!

Det har varit en så fin helg! Började fredagen med att hälsa på syster-yster på jobbet. Tog med hembakat fika till henne och hennes stackars kollegor som säkerligen var helt jäkla slut efter en löne-fredagslunch. De blev alla glada och jag kände mig som wn riktigt god medmänniska.

Vi for sedan och handlade, både en massa snask och varsin kycklingrulle, och sedan for vi hem till mig och kollade på Supernatural. Vi är nu i mitten på säsong fem, och, alltså, bästa säsongen!!! Vi var båda dock helt sjukligt trötta och somnade helt utslagna vid typ klockan... Halv tio, typ. Hahahaa. Lite humor, faktiskt. Sov till typ klockan nio, halv tio, vilket ju innebär att jag sov i typ 12 timmar... Trots det blev det en tupplur på förmiddagen. Jag har sovit två tupplurar idag med, en kort och en lång, och jag känner mig ändå redan nu mer än redo att somna för natten. 

Therese kom och hälsade på sedan, på lördagen, och det var så mysigt!! Det var länge sedan vi sågs nu, och vi började med en go' fika på starbucks på Hamngatan. Jag har inte varit där tidigare, och jag måste säga att Starbucks på Götgatsbacken är bra mycket mysigare alltså... I övrigt var det gott och bra.
Vi åkte sedan hem till mig för en massa skvaller och TV-serie tittande! Hon introducerade mig för den hyfsat nya Netflix serien Sense8 som jag nu är HELT såld på!! Har bara ett enda avsnitt kvar av det som finns ute nu (vilket är första säsongen) och, alltså, jag är så pepp för den är så spännande och karaktärerna är så föngslande och likeable och ah, jag gillar den verkligen jättemycket!! \^^/ längtar redan tills jag för komma hem imorgon eftermiddag för att se det sista avsnittet! *__* för nu, nu är det daga för sömn! (HUR jag kan vara så trött när jag sovit så sjukt mycket den här helgen...???)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0