Frånvarande!

Jag har inget att skylla på att jag är så frånvarande! Jag är på semester och har all tid i världen, men istället för att blogga passar jag på att bara, bara vara. Jag har läst en massa, tittat på nästan tre säsonger av Parks & Recreation, varit ute i skogen och plockat svamp och blåbär... Idag hade jag middag här hemma med en kompis, vi åt pizza gjord på ovan nämnda kantareller.

Alltså pizza. Det är ju så bizarrt gott. Jag har på riktigt inte ätit pizza på över ett år, och alltså... Det är ju egentligen något av det godaste jag vet. Men det var så skönt, för medans jag förrut kunde smälla i mig (nästan?) en hel sarahlee-färdigt set, så kunde jag nu äta... Typ en tiondel, med lite god grönsallad till. Gjorde en god grönsallad till med vattenmelon och avocado - för alla grönsallader blir bättre med just melon och avocado! *__*

Med detta sagt, så ska jag nu strax gå och lägga mig. Ville bara kika in här och säga att jag inte har glömt bort er - jag är bara väldigt, väldigt kass på att updatera just nu, och jag ber om ursäkt för det! Återkommer snart! ^^
Therese
2015-07-27 @ 11:44:14
URL: http://furypi.wordpress.com

Åh Parks and rec! 💕💕💕 Det är ju verkligen världens bästa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0