Quiff!

Jag provade styla håret lite annorlunda idag. Jag har ju vart väldigt inne på så kallade "quiffs" på senaste tiden men har inte haft varken tid eller ork att testa det själv förrän nu.

Jag testade detta:

Jag tycker det vart bra, jag gillar't! Jag hade en bra längd för den typen av fluff som jag ville åt i håret.

Och här är jag i helbild! Jag hade mina nya spetsshorts från HM med mig, och jah älskar dem SÅ mycket, de är så sjukt sköna. Och det är så sjukt - de är i storlek medium, och de är nästan på gränsen till för stora! (Small var dock för små!) Men det är så surreal - jag har gått från storlek 52 på HMs plussize avdelning, till storlek 36/38 på HMs vanliga utbud. Det är så extremy bizarro att jag fattar inte ens. 

Och ännu en bild på mitt fejs!

Och en ganska rolig "oh, crap!" bild bara för att dem är humor och för att jag tycker att sminket vart väldigt bra idah!
Ingela
2015-05-24 @ 19:14:51

ÅÅÅ jag blir galet inspirerad av dig! Sån jädra resa du har gjort! Jag ska ge mig in på samma, på tis ska jag på möte med kirurg för diskussion om vilken op det blir, sen hoppas jag p en snar op.tid!! Har lusläst din blogg! Vore nice om du skrev tillbaka via mail, kanske kan jag få ha dig som mentor....

Svar: Hej Ingela! Tack för din fina, fina kommentar! Jag har skickat iväg ett litet mail till dig, jag hoppas vi kan fortsätta prata! :D
luinlote




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0