Ögonbryn.

Innan sömnen tar mig måste jag bara skriva av mig om en sak.

Ögonbryn.

Vilken jävla pina de är, alltså. Jag har ju väldigt tunna, och korta ögonbryn. Also, som yngre noppde jag väldigt mycket, så då är de ju såklart ännu tunnare nu. Jag är också superblond så mina bryn är ju så gott som icke-existerande som de är.

Men nu, de senaste månaderna har jag haft ett mission att låta mina ögonbryn växa ut, och det har varit en jävla pain. Jag vill bara raka av mig eländet, för som sagt - det har gått många många veckor nu, och det händer inte mycket allt, förrutom att de små bleka ögonbrynsstrån jag har har blivit lite längre. I övrigt har några random strån här och där växt upp just under "the arch" så att säga, och jag känner mig som ett troll. TROLL I tell you.

Men men. Ska hålla ut lite till iaf. Mitt mission är schyssta bryn lagom till Japan... Vilket det är exakt 60 dagar kvar till wohoooo! Peppen~~~



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0