Lillördag

Allt känns så intensivt nu, och tiden springer bara iväg! I övermorgon är det JULI, och det om någor är ju helt galet.

Nästa vecka är sista jobbveckan och sedan väntar som sagt Korea och Japan, och efter det är det intensivkurs och sedan börjar jag nytt jobb.

Förhoppningsvis har jag lyckats med wn uppkörning där emellan också. Någonstans vill jag ju även skaffa en bil. Har svårt att bestämma mig om jag ska leasa eller köpa, och om jag ska köpa så är frågan om en ska satsa på en ny bil eller en begagnad?

Allvarliga beslut, och ganska jobbiga med tanke på att min nivå när det kommer till bilar är typ minimal. Jag kan absolut ingenting. Har suttit och googlat lite idag och vad jag nu vet är att jag vill ha en så kallad "småbil", en lite rund en. Har kollat på Peaugot 108, eller Nissan Micra. Även Ford Fiesta (eller var det focus? Den minsta av dem i alla fall?) och så Seat Ibiza. Jag fattar genuint inte någr skillnader annat än att jag peraonligen tycker att micran är den gulligaste av dem. Sedan vill jag ju såklart ha en fin, kul färg. Vill verkligen ha en bil med glad färg, annars kan det ju faktiskt vara!

Åh, alltså, nu går jag ju händelsenärna lite i förväg, men SNART kanske jag kan susa iväg med en egen bil, vart än jag vill? Alltså friheten...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0