Midsommar!

Glad Midsommar allihopa!

Det har varit en väldigt mysig dag, även om det kanske, i mina ögon, inte känts jättemycket som midsommarafton. Jag blev tidigt på morgonen väckt av min pappa som berättade att det hänt en stor långtradarolycka vid bron i Södertälje. Katastrof, trafiken var åt helskotta och långtradarhytten var typ mos. Tack och lov hade ingen skadat sig, men det var tydligen några från ett åkeri som pappa känner väl, så han hade varit väldigt orolig innan han fick tag i dem.

Sedan började jag bara städa och fixa och dona, och sedan gick jag och köpte midsommar blomster, och frukost tillbehör vilka jag sedan vandrade hem till mamma med, och överraskade henne med en lyxfrukost. 


Väldigt mysigt och gott, om jag får säga det själv hahaha!

Efter långfrukost med mamsen så blev jag upphämtad... Av pappa! Så fick jag åka med honom hem till honom för midsommarfirande. Detta firande har varit med honom, hans sambo och några vänner till dem, och ett stadigt intag av kalorier. Väldigt gott och mysigt, med familjemys och trevligheter. 

Detta var min klädsel för dagen. ÄLSKAR min klänning från Liz Liza så himla himla mycket!! 

Det har varit en väldigt trivsam dag helt enkelt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0