Rensar!

Jag håller på att rensa min telefon. Det är verkligen på dags, den har inte gåtts igenom ordentligt... Någonsin. Och eftersom den skrikit om att den börjar bli full den senaste toden kändes det som att det var på dags. I min telefon har jag haft närmare 23000 bilder bara i kamerarullen. Då räknar jag alltså inte ens de andra albumen alls, tex instagram, videoklipp, skärmdumpar och snapchat vilket ju är den sociala medie jag använder flitigast numera.

Nu är alla småalbum så gott som helt tömda (!!!) och jag är i kamerarullen nere på ca 11000 bilder. Från ca 230 videos har jag kommit ner till 120. Så SUCCESS.

Det värsta är att gå igenom alla konsertfoton från One Direction konserterna i somras... Jag tror jag snittade på typ 1200 foton per konsert, med allra flest på Helsingfors konserten. Och jag har inte gått igenom dem så gott som alls för KAOS, ca ALLA foton är så suddiga eftersom jag dansade som en tok medans jag fotade och, ja, då blir det som det blir. Men... Nu har jag i alla fall rensat duktigt och jag har bara fotona från sista halvan av sverige konserten plus oslo konserten kvar. Jag känner mig accomplished, det har tagit sina timmar om en säger så...

Men nu är det dags för sömn. Imorgonbitti ska jag till läkaren!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0