Hola~

Semester!

Nu har jag, äntligen, fått en riktig semester! :D Två veckor från och med idag, och det känns alldeles ljuvligt, och extremt välbehövligt. Förkylningen från influensan förrförra veckan hänger fortfarande kvar, även om det blivit så mycket bättre. Jag hostar fortfarande en hel massa, dock, och snörvlar och snorar en massa. Men det känns ändå som om det blir bättre och bättre för var dag, och hostan nu börjar kännas som om det kanske eventuellt börjar släppa nu! Finally!! :D

Jag hoppas vara pigg och 100% fit-for-fight på Onsdag, när jag och syster åker till LONDON! 🇬🇧❤️

Jag längtar så mycket, och har sett fram emot den här resan massor! Det var ju egentligen inte jättelänge sedan jag var där - var ju där senast i April, och det var en fantastisk resa, så nu ska det bli extra kul att åka igen! Syster har heller aldrig varit dr tidigare, så det blir liksom premiär för henne, så det är ju extra kul då. Vi har mest planerat att äta god mat, och att shoppa en hel massa, massa, massa. Det ska bli så bra!

De första dagarna på semestern har mest bara slappats. På Fredagen var vi ju hemma hos pappa hela familjen och firade min födelsedag. Det vart goood mat - vi grillade tonfisk kotletter som var alldeles ljuvliga, och gjorde en god grönsallad till. Mums, mums.

Grönsalladen var gjord på egentligen allt som jag tycker är godast i världen - rödbetor, vattenmelon, spenat, rödlök, morötter och chevreost, plus en massa annat. Till hade jag gjort en dijon- och senaps vinegrette och så hade vi vitlöksbröd med sambal oelek. SÅ gott.

Sedan vart det tårtkalas och en massa annat gott, plus lite presentöppning. Jag fick alldeles för mycket fint, som alltid. <3

På Lördagen hade jag totalkoma. Var kvar hemma hos pappa, och jag satt verkligen i soffan... HELA dagen! Satt och läste fanfiction och kollade på masterchef uk. Jag tror jag behövde bara at det helt chill, och bara spendera en hel dag i pyjamas. Det var riktigt, riktigt skönt!

Igår var jag sedan iväg med K och blev bjuden på födelsedagsfika på Starbucks, så jag vart verkligen totalt bortskämd! SÅ mycket gott!! *__* 

Ahhh jag älskar verkligen att fylla år hahhahaa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0