B-U-S

Alltså brun-utan-sol.

Jag försöker ju verkligen göra mig fin inför semestern, men det är som om det inte riktigt vill sog. Först beände jag mig i solen i helgen så jag har gått och sett ut som en kräfta i flera dagar. Sedan vart det fadäsen med mitt ful-blåa hår igår... Idag var jag och gjorde nagelföelängningar och jag blev verkligen supernöjd, jag tycker att det blev superfint, men de hade ett riktigt trist utbud på färger för "alla pastellfärger var slut" och de verkade inte ha sådär jättwmycket kunskap att kunna freestyla mönster just där... Vilket ju är väldigt synd. Dock vart jag som sagt jättenöjd, ändå, även om det inte blev som jag tänkt mig!

Typ ljust ljust turkosa, en liten hörnblomma och en sten, samt en superglittrig rosa nagel! Som sagt tycker jag att de är superfina, men nästa gång går jag nog hellre till ett annat ställe än Nordic Salon i Liljeholmens galleria.

Sedan jag kommit hem har jag sett till att packa klart. Nu är jag redo. Sedan skulle jag använda lite brun-utan-sol för att försöka bäde se lite fräschare ut, samt att få bort de extremt elaka solränder/knallröd hy från helgens solbravader. Köpte en nu self-tanning mousse frn kicks eget märke. Alltså den hade kunnat vara bra, MEN, den går in i huden DIREKT, och ger direkt jättekraftig färg. Och för mig som är så megablek, så syns det kontraster direkt när det blir fläckar. Och det är drygt, och jag hoppas det går att duscha av sig lite av det imorgon, och få en lite mer naturlig känsla på min burk-bränna

T
2015-06-18 @ 09:49:38

Hej! Nu är OP gjord :) Hur lång tid tog det för dig innan smärtan försvann när du åt och drack? Även de minsta klunkarna vatten tar emot och är inland setsamma trots oxyborm ;/

Svar: Hej! Åh vad skönt att den är gjord. :) Hur gick det för dig, fick du komma hem snabbt? Hur mår du nu efter några dagar?
Jag hade jätteproblem i början efter operation - jag hade inte så ont, men jag mådde illa och var väldigt, väldigt svullen, så jag hade väldigt svårt att få i mig något alls, både vatten och mat.
luinlote

T
2015-06-18 @ 09:50:16

Ibland smärtsamma*

T
2015-06-18 @ 09:50:52

Oxynorm* jävla telefon :')




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0