Härlig Torsdag~

Mötte upp syster hos frisören och höll henne sällis medans hon klippte sig.

Här sitter hon med spolar i håret för den rätta hollywood-glam-känslan!

Sedan Avslutade vi kvällen med lite middagsfika, vilket vart en smarrig bagel på Bagel Street Cafe. Det var nog mer än ett år, kanske närmare två, sedan jag var där sist, så det var väldigt väldigt gott att äntligen få äta min favorit igen - bagel med rökt kalkon, philadelphia, dijonsenap och rödlök. Bästa, bästa! Jag har haft en riktigt bra matdag idag också, så på något magiskt vis fick jag faktiskt i mig nästan halva! Eftersom jag snart har nått min målvikt tänker jag mig att jag ska börja försöka få upp kaloriantalet i alla fall lite grann... För någonstans måste jag ju få till en jämn balans på intag av kcal och energi förbrukad... För att sedan hitta vad/hur jag ska äta för att inte gå ner mera i vikt, men även såklart att inte gå upp igen heller.

Det känns jättejättesvårt. Det här tror jag bli den största utmaningen... Just nu snittar jag på cirkus 1000 kalorier per dag, och jag vet inte riktigt hur jag ska börja komma en bra bit över i alla fall minst 1500 för att börja hålla vikten stabil... 
Önska mig lycka till?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0