Workey work~

Alltså... Ny utveckling, från ingenstans...

Jag har ett nytt jobb, hahahahaaa. Jag har bara jobbat på mitt nuvarande jobb sedan maj, så jag är ju jätteny egentligen, fortfarande. Och jag trivs jättebra, och jag tycker det är så kul stt gå till jobbet, egentligen. Men så i Söndags blev jag uppringd av ett okänt nummer och fick ett jobberbjudande som lät väldigt intressant. Idag var jag och träffade dem, och, alltså, det var för bra för att tacka nej så... Snart nytt jobb igen då! Det är tvära kast, alltså!! Men det är KUL och jag är så pepp! Och så smickrad att de tänkte för mig till denna tjänst... Återkommer med mer info vid tillfälle, när alla papper är påskrivna och klara, hahaha. ^^V



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0