Träning

Jag har signat upp mig på gym nu. Helt crazy. Jag har gått två gånger den här veckan, jag blir så stolt och nöjd!! Ska med all min makt försöka hålla igång detta nu, jag behöver det något otroligt mycket, jagr svag somen trasdocka. Det är så himla rart också, för jag har fått hjälp av en kollega, härned known as F, som hjälper mig att förstå mig på alla tortyrredskap som existerar inne på en gymanläggning! Det är så skönt att ha honom både för sällskap, för att han är precis lagom hård mot mig gällande vad jag bör göra/hur många av varje etc, samt för hans kunnighet om alla dessa maskiner som jag aldrig ens vågat pröva om jag behövt klura ut dem själva.

Idag när vi gick därifrån gick jag på riktigt, riktigt skakig spaghettiben, hahaha. Omg, hur kan jag ens vara såhär svag lolol? XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0