Coachella

Jag vet inte varför men jag har fått någon sorts fixering vid Coachella festivalen. Jag har ALDRIG tidigare i mitt liv velat gå på festival, inte någonsin.

Men gudars vad jag vill gå på Coachella. Och det kommer ju inte gå nästa år heller, med tanke på mina andra planer... Men, ah. Kanske året därpå?

Jag tror jag mest vill gå och bar beundra allas sjukt extremt snygga festival-fashion. Alla är så dösnygga där att jag smäller av. För förata gånen på år och dar önskar jag att jag hade långt hår, riktigt långt, så jag kunnat få till den där fantastiska bohem-looken properly. Älska boho-chic.

Nu får jag dock slicka mina sår med shopping av snygga mönstrade byxdressar och liknande från HM loves Coachella kollektionen. To die for, all of it!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0