En Fredag

Den här veckan har gått väldigt väldigt fort, men idag har känts lång! Jag fixk totalkoma efter lunchrasten (en av mina kollegor hade gjort hemmagjord baklava och det var alldeles för gott för att stå emot, men ojojoj vilken matkoma precis alla av oss fick efterråt! Men gott, det var det. Men jag blev sen iväg från jobbet för jag blev helt sjukt långsam efterråt, så städningen tog typ dubbelt så lång tid som den brukar hahaha. Men tillslut fick jag ta mig hem, och då åkte jag till Hötorget och gick på Hötorgshallen en liten stund, där köpte jag en stor fin bit fläsksida som jag hoppas kunna göra något gott med under helgen. Återstår att se, men jag har en plan! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0