Favoritperson!

Vissa människor ger en så så sjukt mycket positiv energi. Jag har fått prata med den som är typ min favoritperson i hela världen idag, hela tre gånger.

Vi hörs inte helt ofta för det är mycket hela tiden, men jag är så glad att jag fick prata med honom just idag, för jag behövde det verkligen!!

Snart ska jag iväg och göra något spännande. Jag återkommer eventuellt om det i framtiden beroende på hur det utspelar sig, haha!

Mer positivt idag: jag fick världens komplimang av en gäst idag! Hon tyckte jag såg så Fin, Glad och Pigg ut att jag borde vara med på TV! Hur fint? <3

Jag personligen kanske inte riktigt tyckte att det överrensstämde med sanningen MEN jag blev väldigt väldigt glad! Därför bjuder jag på en selfie där jag nu sitter på stammishaket Espresso House inför mitt speciella ärendanför ikväll.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0