Onsdag?

Jag är så dagvill just nu! Den här veckan har gått jättefort, men ändå känns det som om det är torsdag, fast det egntligen bara är Onsdag. Jag vet inte om det är för att jag varit iväg både Måndag och Tisdagkväll, och båda dagarna blev det ganska sent.

Gårdagen efter jobbet började med att jag åkte in till Odenplan, till Alenas Studio som ligger på Norrtullsgatan. Där gjorde jag en (eller egentligen två?) nya tatueringar!! De hör ihop, så det är två grejjer, men de kan typ räknas som en? Eller något, hahaha.

Detta mästerverk är alltså siluetten av Harry Styles hår ha ha ha. Alltså jag älskar det. Jag älskar, älskar, älskar hans hår, och jag behövde göra en hyllning till honom och detta är tydligt om en vet, om en "känner honom" väl. Men för icke inbitna är det nog bara någon sorts komstig blobb, som kanske eventuellt liknar en frisyr hahaha.
Ovanför, på handleden, står det nu "all the love<3" skrivet i Harry's handstil. Såklart.

Jag är så så nöjd! Det är så fint och så glatt och jag älskar't!!

Alena's studio, Lena själv närmare beatämt, är hon som gjorde min körsbärsblomme-gren förra vintern. Hon är verkligen fantastisk - och så snabb! Den här tog på riktigt kanske typ en kvart? Så snabbt!! Det vart också billigare än vad jag tänkte, mycket billigare... Jag tror hon var väldigt snäll och generös mot mig, för det blev nästan halva priset mot vad jag hade räknat med! Så hon var nog väldigt väödigt snäll och generös med det priset!

Om en är sugen på att tatuera sig så kan jag verkligen rekomendera den här studion, Lena är superduktig, proffsig och väldigt mjuk i händerna - jag tror att hade jag gjort körsbärsblommorna hos en annan tatuerare hade jag nog inte klarar av det i en enda sittning, då hade det nog gjort för fruktansvärt ont. Den jag gjorde igår kändes knappt, fast det var på handen, vilket ska göra jätteont...

Hur som haver, yay, nu är jag tatuerad!! Som jag längtat!! Nu dags att börja planera nästa ha ha haa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0