Raw

Idag står frukost/brunsch på schemat med J, och vi ska satsa på vegansk raw frukost på STHLM RAW och det ska bli awesome att testa! Jag är lite lördagstrött och seg, så det ska bli bra att få i sig lite bra energi. Jag hoppas det blir gott och bra!!

Igår hade jag middag för syskonen plus so, det var hemskt mysigt och vart väldigt gott om en får säga det själv! Jag gjorde kokt kycklingfile i en örtbuljong, och till det gjorde jag en krämig polenta med en massa ost och ugnsbakade grönsaker, jag gjorde min favorit "röra" med smörbönor i en tomat/dill/myntakräm och det var helt enkelt supergott. Denna grekiska bönröra är fasiken asgod.

Ikväll blir det mello, såklart. När jag kommer hem från stan (jag sitter på söder och hänger nu i väntan på brunsch-sällskap och att stället öppnar) så är min plan att bädda ner mig i soffan och bara bara ta det så chill som möjligt. :3 perfect saturday if I may say so m'self!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0