Busy busy

Jag tycker det är så mycket att göra hela tiden! Och det är kul, jättekul, men ibland blir min kropp bara så otroligt trött! Jag tror att jag skulle behöva den där veckan på en solig sandstrand, med ingenting annat än bra böcker och egentid och sömn! Så mycket sömn!

Den här veckan, och nästa så jobbar jag senare, vilket innebär att jag jobbar 7-16 istället för 5.45-14.45. Det är skönt med sovmorgon, men jag känner egentligen inte att det gör så mycket till skillnad, om jag ska vara riktigt ärlig. Det som känns är att jag istället kommer hem mycket senare och det känns... 

Dock vet jag inte om det egentligen gör det, med tanke på att jag egentligen var på vift ganska länge efter jobbet igår och kom hem senare än jag brukar också, på grund av det. Först var jag iväg på ett ärende, sedan var jag så hungrig och sjukt sugen på en bagle att jag kände att jag ju måste slå till... Gick in på Dunkin' Donuts på Vasagatan och åt en fullkornsbagel med färskost och kalkon och den var så otroligt god! Supergeneröst med pålägg, god, superfärsk bagel trots den sena timmen och, ja, allt var bara toppen helt enkelt! Biträdet i kassan var också sjukt gullig och snabb, så det var verkligen toppen - color med surprised och impressed!

Bilden vart konstig, typ lite flimrig, och jag hade redan tjuvtagit en tugga när jag kom fram till att jag ville fota hahahahaa...


Jag skulle behöva fara iväg ikväll också. Mina nya glasögon har kommit och jag vill så så gärna åka och hämta dem. Vi får se om jag alls orkar, men... Det vore trevligt att få dem. Jag vill börja använda dem nu-nu-nu!!

Imorgon ska jag dock också iväg så kanske vore det bästa att helt enkelt bara åka hem och vila och lägga sig i tid imorgon. Jag och mina flickor från ett tidigare jobb ska ut och äta god mat, vilket ska bli så himla mysigt. Äntligen! Vi brukar försöka gå ut med jämna mellanrum, och nu är det äntligen dags igen - sist var vi på Burger & Lobster och den här gången blir det Indiskt på Indian Garden. Jag vet att de finns på flera ställen, men jag har aldrig varit på något av dem, men har dock hört att det ska vara väldigt väldigt bra så yay, peppen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0