Catch up!

Igår var jag äntligen, äntligen ute och träffade J! Det var så på dags, för det var så sjukt kopiöst länge sen! Vi kom nog fram till att det var typ ett och ett halvt är sedan, och det är ju helt jäkla vansinnigt... Det är skönt då att båda är lika mycket at fault och att det är ingen hard feeling alls ha ha ha!

Hur som helst var det så himla härligt att äntligen ses igen. Vi började med middag ute på tjusiga Restaurang Clou som hade fantastiskt god mat! Jag tog fetost toatadas och de var så så goda! Jag älskar ju chevreost oh my god. J tog en underbart god Portabellorätt som faktiskt klådde min getost! *__*

Tjusigt värre var det!

Vi slog även till på dessert och denna var alldeles alldeles LJUVLIG! 

Det var lite som wn delonstruerad pavlova, med päronglass, lemoncurd, kolasås och svartvinbärssylt. Det var så jäkla jäkla gott och fint.

Efter det så bestämde vi oss för att ta en fika, och vi fann ett espresso house som hade öppet länge så vi hamnade där i ett par timmar och har nu catchat upp ordentligt. Prata om bra och dåligt och om livet, så som vi gör. Det var så bra! <3

Jag är så glad att äntligen ha setts igen, att vi ÄNTLIGEN tog oss tid. Vi har bestämt att vi nu ska ta tag i det oftare, och att vi ska turas om att välja roliga reatauranger att gå till varje gång! Ska bli så bra!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0