Nya bra grejjer!

Eller, kanske, nya bra glajjer?

Mitt ansikte har ändrat form ganska ordentligt det senaste dryga året och med det sagt så passar typ inte mina kära glasögon längre! Det är rätt så drygt för,

a) jag tycker mina stora nördglasögon är dösnygga

b) det är sjukt dyrt med glasögon och jag har inga pengar att spendera riktigt just nu, i och med den här "spontan" resan som jag ju bokat!

Men, hur som haver. När glasögonen ligger så stort och tungt på örat efter bara ett par timmar att det typ gör olidligt ont att ha dem på sig, OCH det börjat bildas brosk bakom örat sååå... Ja, det gör att jag slarvar med att ha dem på sig och det är så onödigt och dumt när mina ögon mår så myckt bättre av att ha dem på sig.

Jag passade på att slå till när jag var på Synoptik i Skärholmen häromdagen, och det kändes liksom som att det var läge, då de till och med hade en massa jubileumsrabatter på sina bågar. Rea på upp till 85% på alla bågar är ju inte illa!

Mina var på 30% rea, så det vart i alla fall 600 spänn billigare vilket kändes helt super awesome! Och jag ÄLSKAR dem, kan knappt vänta tills de kommer. Får dock vänta i ytterligare någon vecka...

Här är de. Så snygga, från märket Birka. Jag är verkligen så himla nöjd, tycker de är så snygga - helt 80-tals stil! - och de kändes så bekväma. Success!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0