Snö!

Just nu sitter jag på Bromma flygplatd och det snöar... Och snöar. Och snöar. Än så länge är allt okej, inga inställda flyg, inget knas alls, så jag hoppas det håller i sig.

Jag har aldrig flygit från Bromma förrut, det är jättelitet och jättemysigt. Incheckning/säkerhetskontroll tog ca 7 sekunder, så det gick verkligen jättesnabbt. Jag har landat här förrut två gånger också, men som sagt är detta första gånger jag avgår härifrån. 

Det har varit en så konstig vecka på jobbet. Inte arbetsmässigt, utan dag-mässigt. Jobb i två dagar som kändes jääättelånga, sedan en ledig dag där jag mådde dåligt nästan hela dagen, och sedan två jobbdagar till som sedann har gått jättesnabbt. Det är så att en knappt vet ens vilken dag det är eller någonting haha. Men men, jag vet ändå att det är fredag, och att det är helg och så vet jag får a fact att det, det är jätteskönt.

Jag har en bok med mig att läsa, The Song of Achilles. Det var länge läbge sedan jag läste en "riktig" bok - fanfics har jag läst till förbannelse senaste tiden, jag har enligt läsplattan läst ca 4500 sidor sedan slutet av December hahaha... Men fysiskt printade böcker har jag ine läst på... Jag vet inte hur länge. Men inte är det väl mitt fel att fanfics 90% av tiden är bättre än fysiskt publicerade böcker? Fanfics är ju minst lika långa som böcker, och minst lika välskrivna. Såklart skiftar ju kvaliten en del men... Det är ju egentligen oväsentligt. Speciellt när det finns så mycket som är Så Otroligt Bra i fanfictionsvängen!! Och jag är golvad av Larry Stylinson fandomet fortfarande, såhär mer än ett år senare. Det finns fortfarande så mycket bra att läsa, så mycket spännande, så mycket fantastiskt!

Men, men. Nu får det bli en Riktig Bok ™!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0