Långlördag

Det har varit en lång lång dag. Och jag är så trött, så trött. Det har definitivt varit en helt sjukt ansträngande veckan, med jobb och jobb och jobb, och saker att göra varenda dag efter jobbet. Det har varit tungt och hårt och ojojoj som jag längtar till semestern nu!!

Som jag skrev häromdagen så var ju jag iväg med mina flickor från ett tidigare jobb, vi åt tapas och hade det så så bra och mysigt och det var så härligt att se dem igen! De är verkligen så underbara och jag är så glad att jag med säkerhet känner att vi kommer fortsätta ses och umgås om fem, tio, tjugo år! Vi kommer fortfarande ses och gå ut och käka, skvallra och ha det fint!

Vi vr på en restaurang, Tapas & Food på Lindhagensgatan som är i mina gamla hoods. Lokalen kändes lite nedgången - heltäckningsmatta känna lite sådär lagom mega omodernt - men maten var väldigt väldigt god! Jag tog min standard Patatas Bravas, som vr otroligt goda pommes! Riktigt riktigt bra. Tog även gratinerad getost med valnötter - getost är alltid mitt förstaval ALLTID. Detta gjorde att jag även hade tagit en getost- och kycklingkrokett. Denna var otroligt otroligt god, panerad i panko och serverad med en god sås till.

Vi satt i flera flera timmar - närmare 5,5 timmar, och då gick vi bara bara för att vi sagt att vi absolut måste hem och sova då vi alla går upp så pass tidigt. Hade kunnat sitta kvar många timmar ännu efter det annars.

Jag fick även en fantastiskt trevlig förskottspresent av dem! En helt fantstisk himalaya-saltsten, som är så snygg och så tung! Helt fantastisk - en kan grava lax på den eller steka kött eller vad som helst! Jag är SÅ taggad på att få testa den snart!

Och såhär valde jag att se ut denna dag! Älskar ta mig fan byxdressar aå kopiöst mycket.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0