17 dagar

Det är bara 17 dagar kvar till semester! 12 arbetsdagar. Gaaaalet.

Fick lönebeskefet idag och yay, får en riktigt riktigt bra lön denna månaden. Det är helt toppen med tanke på att jag med denna lönen måste köpa både won inför Korea, samt lite yen för dagarna i Tokyo. Snart, snart, snaaaart!

Och jag kämpar på med mitt gymmande. Jag hade skrotat tanken på att gå, med tanke på att jag just nu kör den här 5 day pouch test och jag nu endast levt på måltidsersättnings-smoothies igår och idag. Dock bestämde jag mig istället för att äta något riktigt, men enligt pouch testets föreskrifter - proteinrikt, mjuka proteiner, undvika kolhydrater. Känner redan hur magsäcken tightat till sig, det är galet vilken skillnad det gör när en liksom känner efter mer ordentligt. Men skönt. Otroligt skönt.

Sen bar jag även och tränade. Sprang på mitt kära gamla löpband och svettades så att jag nästan trodde att det skulle bli soår av mig efterråt. Men så ohyggligt skönt, och det går bättre och bättre - nu kan jag faktiskt springa en hel liten stund, och det känns så BRA! Min nivå är ju fortfarande extremt låg, men om ni förstod vilken grejj det är för mig att kunna springa alls överhuvudtaget. Yay, win!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0