Gymmet!

Jag ska äntligen börja träna. Nu kommer jag inte undan längre, för jag har gått och anmält mig på Actic, vilket då är förra Actic samt också gamla FLEX sportsclub. Så nu jäklar är det dags. Jag är så opeppad ha ha haaa. Men jag är glad, för jag är ju i grund och botten en latmask - alla gånger väljer jag att sitta i soffan och läsa en god bok framför att gå ut och promenera. Lätt, det är inte ens en diskussion. Men det är ju tydligen sagt så att motion är bra för en, bra för livet, bra för styrka och uthållighet. Så, ja, nu är set dags. Har det så kallade Stockholmskortetnsom gör att jag kan träna på alla anläggningar i hela Stockholm, och det är ju jättepositivt för det finns både maskiner, klassiska gymlokaler, det finns pass och gruppträningar (vilket, usch, nej!), och sedan även, det bästa - simhallar! Så jag ska försöka kombinera konditionsträning på maskiner, samt styrka med simning. Det är mina första missions. Speciellt eftersom min grundnivå är så sjukt, sjukt låg. Så, ja, som sagt. Jag är extremt inte alls peppad - men ibland måste en väl tydligen göra saker som en inte tycker är kul. Har jag hört. Darn.

I övrigt har det vart en så bra dag!! Jag har varit på handledarutbildning hela dagen och den var fantastiskt bra. Otroligt givande, med massor av information, ideer, handfasta och konkreta tips. Personen som höll i utbildningen var ptroligt kunnig samt engegerande, hela gruppen var delaktig och det var fantastiskt trevligt. Vi fick även beröm för att vara en väldigt insiktsfull grupp, en av de bästa han haft hohoho. Vi get oss själva en klapp på axeln för den, yas yas?

Jag är extra extrempepp över allt detta med konflikthantering, problemlösning, personalansvar och handledaransvar i form med tanke på mitt jobb-byte och vad allt detta kommer innebära. Ska bli otroligt spännande och kul att se när allt kan börja tillämpas - här har vi något jag istället är otroligt pepp på!! Kan en inte bli pigg och stark av hjärngympa och problemlösning istället för fysisk aktivitet på jobbet? Hahaha.

Dagen har alltså vart väldigt väldigt rolig, men också ganska hård - en blir ganska mör av den typen av interaktiva övningar, så efter det och efter att vi varitpå gymmet så åkte vi till Sveriges bästa hamburgerrestaurang, Bun meat Bun i Farsta Strand. 

Tog en klassisk Bunburger med extra ost och bakon, mhmmm, så djävulusiskt gott alltså!! De är alltid lika goda. Jag har ju ett burger-mission som går ut på att äta så många goda burgare som möjligt, samt att testa så många olika high-quality burgare som möjligt, både i Sverige samt utomlands. Och Bun levererar ständigt den bästa kvaliten, älskar dem! *__* Åk dit och ät en burgare om ni har vägarna förbi, ni kommer inte bli besviken!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0