Långsam

Jag har nog aldrig varit så långsam att göra mig iordning på morgonen för att åka till jobbet. På något magiskt vis hann jag dock med tbanan, med lilla resväska än och allt.

Detta har varit en väldigt intensiv vecka, jag har äntligen börjat träna, äntligen kommit igånf. Inställningen som råder är som följer - det kommer aldrig vara roligt att träna, men det spelar ingen roll, för jag måste hahhahaa. Och jag var igår också, mitt mission ska vara två ggr i veckan. Det ska jag fasiken klara av.

Idag åker jag iväg över helgen, ska åka med D och hennes familj till deras gård neråt norrköpings-trakten-ish. Har i ett svagt ögonblick lovat att hjälpa till och göra smörgåstårtor till någon släntings studentkalas... Ska bli mysigt men skulle nog hellre faktiskt bara vara hemma och ta det lugnt, sova, och vila. Det är det jag känner att jag behöver, jag är helt slut som artist. Det har vatit något kopiöst mycket på jobbet nu den senaste tiden, men jag tror att i alla fall efter nästa vecka kommer det börja lugna ner aig på beställningsfronten. Hoppas jag i alla fall. I övrigt har jag bara 19 arbetsdagar kvar innan semestern, och i och med det bara 19 arbetsdagar kvar på detta jobb. Galet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0