Myers Briggs

Jag har spenderat kvällen med att ta Myers & Bruggs personlighetstest. Istället för stt gå och lägga mig i tid tyckte jag att det var ett good way att spendera tiden. Hah.

Oerhört intressant, hur som helst. Allt stämde skrämmande bra, och det är nästan lite läskigt.



Jag är då tydligen personlighetstyp "infj" vilket tydligen är jordens minst vanliga personlighetstyp, i alla fall enligt detta test. En procent av världens befolkning sägs vara den. Och suddenly it makes sense, att min logik inte alltid överrensstämmer med andras logik. Saker som makes sense för andra kan make no sense to me. 

Jag är då "The Councelor". Svårigheter med konflikter, EASILY BORED. Vill förstå människor, VARFÖR och HUR? Bra lyssnare - därav storasyster projekt. Manipulativ. Kommunikativ - vill alltid alltid reda ut saker.


Alltsåååå detta var så sjukt intressant?? Ska forska i detta mer, men nu måste jag fasiken SOVA!! Nattinatt!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0