Sista rushen!

Okej, idag är det verkligen tid för sista rushen på jobbet! För första gången på typ... Flera år? Känner jag mig lite stressad. Det är SÅ mycket beställt idag, det är alldeles galet. Men det betyder troligen att det kommer vara ganska lugnt imorgon, då det säkert är många som reser iväg redan idag.

Med det sagt så ska jag lägga två smörgåstortor, göra ca 200 snittar, göra glass och jordgubbar tills det sprutar ur öronen, göra massa sallader, samt göra en stor asiatisk buffe för 100 pers, plus en hel vagn av midsommarförsäljning, vilket innebär en massa röror, pajjer, egengjorda sillar,, två sorters desserter, bland annat. Det kommer bli så bra, men ojojoj vad jag har att göra! Toppen dock att det bara är roliga grejjer, yay! :)))


Med det sagt ska jag nu börja planera i vilkrn ordning detta ska göras, så jag blir klar med allt någon gång idag hahhaaa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0