Jobbtorsdag

Såklart. Som alla andra Torsdagar. Men Torsdagar brukar i alla fall vara snäppet lugnare för oss i kallskänken då de flesta vill äta pannkakor vareviga jäkla torsdag. Ytterst speciellt...
 
Jag har en ganska hård vecka i övrigt, med alldeles för mycket inbokat. Har haft saker efter jobbet varje dag, och jag är fullbokad både lördagen och söndagen nu också. Det är bara roliga saker, så det är såklart jättekul, men jag känner mig även lite halvstressad för jag har knappt ens tid att göra alla grejjerna jag ska, hahaha. Men som sagt, det är bara roliga saker, så jag får stå ut med extremt lite sömn i en vecka, och sedan istället ta igen mig nästa vecka när jag har noll saker inbokat. Skönt, faktiskt, hahahaa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0