Passiv-aggressivitet.

Jag blir så matt ibland. 

Detta är ett intressant inlägg då det är ett passivt-aggressivt inlägg om passiv aggressivitet.

Ibland känner jag bara att jag tycker lite synd om... Ja. Om en är missnöjd med sig själv, eller vem man är eller kanske med val som en gjort i livet, kanske en istället ska göra vissa förändringar snarare än att passivt aggresivt make bitchy comments about mine för att quota Zayn Malik. (Som i mångt och mycket är problematisk men här i denna situationen passar det väldigt väldigt väl.)

Att säga elaka saker under en mask av humor gör mig matt och trött. Och jag är ändå en stor supporter av sarkasm och jag ÄLSKAR svart humor. Men att vara elak och maskera det som sarkasm är inte samma sak. Inte alls.

När måttet är rågat för det xxx-antalet i ordningen, då kanske det börjar bli dags att göra slut? Speciellt när andra människor sagt det under flera år.

Ibland blir jag så trött.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0