Två veckor

Jag var hos läkaren igår och blev sjukskriven änds till nästa Söndag! Helt bedrövligt.
Jag sks till läkaren igen på Tisdag nästa vecka, och då hoppas jag att han ska säga att jag kan gå tillbaka till i alla fall lättare arbetsuppgifter från och med Onsdag.

Som det är nu försöker jag roa mig på små sätt som inte är så ansträngande. Jag tror det är det som är mest frustrerande, att jag förrutom handleden mår så bra!?! Jag är ju inte sjuk liksom. Det är "bara" att jag inte kan jobba. Vilket är helt kopiöst störigt.

Igår, efter läkarbesöket gick jag tvärs över torget och satte mig på ett av mina favvishak och åt frukost. Satt där intyp 2,5 timme och läste och fortsatte rensa bilder på min telefon. (Vilket jag NÄSTAN är klar med!! Är nere på 8000 bilder nu ohmygoooddd)

Sedan satt jag och skrev på min itinerary inför Japan. Försöker få ihop det för att i alla fall hinna med en bråkdel av det en vill och fortfarande hinna med minst en sväng till Harajuku och Shibuya varje dag ha ha haa. Omg. 
Satt och kollade upp Shinkansen (snabbtåget) tidtabellerna i alla fall så nu har jag en ganska god plan för när jag åker emellan tokyo och kyoto i alla fall, så... There is a proper plan nu och det kommer bli bäst!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0