65 unusual questions

Hittade denna på tumblr, och... KUL! Bra sätt att komma tillbaka till bloggandet tänker jag.

Så, here goes! 65 ovanliga frågor.

1. Do you ever doubt the existence of others than you?
Ja, på ett vis. Ibland är jag osäker på om min uppfattning avverkligheten är korrekt.

2. On a scale of 1-5, how afraid of the dark are you?
Olika. Hemma i mörkret är jag inte rädd, men om jag måste gå ensam utomhus under mörka nätter är det läskigt.

3. The person you would never want to meet?
Det finns flera, och det beror på hur jag tolkar frågan. Om en till exempel skulle tolka den att en inte vill träffa en person en känner och tycker illa om så är det I-I-M som är en person jag fullkomligt avskyr rebt privat. Annars såklart osympatiska politiska ledare, eller människor som skulle utsätta mig i någon form av fara.

4. What is your favorite word?
Fuck. Och Blasphemy! Det är de jag kan komma på nu, men vet att det finns flera! Ohh, och mint och salty, såklart. Men fuck är genuint mitt absoluta favoritord ha ha haaa.

5. If you were a type of tree, what would you be?
Jag vill ju såklart säga Japanskt körsbärsträd!

6. When you looked in the mirror this morning what was the first thing you thought?
Med tanke på att jag sov max ca en timme inatt så var min tanke när jag kravlade mig upp ur sängen vid 03.20 att, hell vad jag ser sliten ut. Sedan drog jag igång med highlighternoch contouringnoch kände mig snabbt fräsch som en nyponros hah!

7. What shirt are you wearing?
Just nu har jag på mig en av mina gamla stora långärmade tshirts som jag inte velat ta farväl av. Den passar ypperligt fint att sova i ska ni veta!

8. What do you label yourself as?
Ohhhh det här är enmavvde svåraste frågorna, tycker jag. En kan labela sig själv som så mycket, för en är så mycket. Arbetare, blond, asexuell, feminist, kvinna, svensk, finsk, skrivare, nörd, fan...

När push comes to shove, dock, så tror jag att jag är en drömmare. Får en labela sig så? Annars måste jag säga fan, för det är en så otroligt stor del av mig som person.

9. Bright room or dark room?
Mörkt men med mysbelysning! Alla gånger flera små svaga lampor än en stor!

10. What were you doing at midnight last night?
Jag sov! Vilket jag inte lyckades fortsätta med så länge.

11. Favorite age you’ve been so far?
Jag tycker det blir bättre och bättre, genuint. Men jag tror mitt favoritår som jag levt so far var när jag var mellan 27 och 28 år gammal, det pret var rockin'!!

12. Who told you they loved you last?
Mamma! <3

13. Your worst enemy?
Oj, jag vet inte. Kanske mina egna issues.

14. What is your current desktop picture?
Harry Styles i vita badshorts och kaptensmössa på en båt!

15. Do you like someone?
Många! Men inte "på det viset".

16. The last song you listened to?
Walk the Moon - Shut up and Dance

17. You can press a button that will make any one person explode. Who would you blow up?
Åh men gud vad svårt. Donald Trump? Jag är genuint orolig för hur det ska utveckla sig därborta hos jänkarna. MEN, förutsatt att de fsktiskt inte tar ett helt sjukt idiotiskt besöut därborta så tänker jag på NK president.

18. Who would you really like to just punch in the face?
Åh, jag vill inte slå någon!! 

19. If anyone could be your slave for a day, who would it be and what would they have to do?
Ome Direction, privatkonsert för mig och de mina med alla låtar från Made in the AM samt några andra väl valda favoritlåtar. Harry skulle även få typ slå mig i ansiktet. It would hurt less.

20. What is your best physical attribute? (showing said attribute is optional)
Oj!! Svårt!! Jag tycker jag har ett fint ansikte, med höga fina kindben. Känns det som ett drygt svar hahahhaaa.

21. If you were the opposite sex for one day, what would you look like and what would you do?
Oj! Är det som jag tror jag skulle se ut, eller hur jag VILL se ut? Jag skulle göra det alla andra skulle göra, bara känna på hur det egentligen är att vara man, på flera sätt. Se hur stora skillnaderna är på hur en blir behandlad. Jag hoppas jag skulle ha skägg!!

Sen skulle jag såklar ha handen i byxan mer än utanför. Måste ju testa!

22. Do you have a secret talent? If yes, what is it?
Fy vad deppigt, men jag tror inte jag har det?

23. What is one unique thing you’re afraid of?
Åhh, unika grejjer vet jag inte. Jag är ju jätterädd för små instängda utrymmem, och att bli lämnad ensam, jag är rädd för zombies och eld. Men unika saker... Ahh jag vet inte. 

24. You can only have one kind of sandwich. Every sandwich ingredient known to humankind is at your disposal.
Avocado toast på ljust surdegsbröd, en perfekt mogen avocado, sesamfrön, persilja, flingsalt och grovmalen svartpeppar. Det godaste som existerar typ'

25. You just found $100! How are you going to spend it?
Kläder och skor.

26. You just got a free plane ticket to anywhere in the world, but you have to leave immediately. Where are you going to go?
Tokyo. Alltid.

27. An angel appears out of Heaven and offers you a lifetime supply of the alcoholic beverage of your choice. “Be brand-specific” it says. Man! What are you gonna say about that? Even if you don’t drink booze there’s something you can figure out… so what’s it gonna be?
Med tanke på att jag egentligen ikte ens dricker alkohol... Kanske något form av sött bubbel.

28. You discover a beautiful island upon which you may build your own society. You make the rules. What is the first rule you put into place? 
Jämnlikhetslagar.

29. What is your favorite expletive?
Fuck!

30. Your house is on fire, holy shit! You have just enough time to run in there and grab ONE inanimate object. Don’t worry, your loved ones and pets have already made it out safely. So what’s the one thing you’re going to save from that blazing inferno?
Min telefon! Alla gånger!

31. You can erase any horrible experience from your past. What will it be?
Jag skulle ha sluppit ramla ner för en trapp på skolgården när jag var nio år, och hade i och med det gärna sluppit den utslagna framtanden. Det hade vart jäkligt skönt!

32. You got kicked out of the country for being a time-traveling heathen who sleeps with celebrities and has super-powers. But check out this cool shit… you can move to anywhere else in the world!
Tokyo! London!

33. The Celestial Gates Of Beyond have opened, much to your surprise because you didn’t think such a thing existed. Death appears. As it turns out, Death is actually a pretty cool entity, and happens to be in a fantastic mood. Death offers to return the friend/family-member/person/etc. of your choice to the living world. Who will you bring back?
Jag genuint vet inte. På riktigt. Jag tänker att det som är, det är, och det är inte meningen att det ska ändras på.

34. What was your last dream about?
Jag vet att jag drömde något igårnatt, men jag minns inte vad det var. Den senate drömmen jag minns att jag hade var något relaterat till en awesome fanfic jag läste!

35. Are you a good….[insert anything you’d like here]?
Friend? Ja, det är jag.

36. Have you ever been admitted to the hospital?
Ja, jag har opererats en gång.

37. Have you ever built a snowman?
Ja, många många!

38. What is the color of your socks?
Rosa my little pony sockor! Går perfekt med min i övrigt väldigt boho-chica outfit!

39. What type of music do you like?
Allt! Jag har en väldigt eclektisk musiksmak och kan uppskatta egentligen allt utom growl och hårdrock. Älskar pop mest av allt, välskriven popmusik gör mig glad. Men jag tycker även otroligt mycket om country och singer-songwriter rock-pop-ish-stuff. Raggae är också underbart. Och R&B. Hip Hop och rap.  Alltså, musik!! Älskar typ allt.

40. Do you prefer sunrises or sunsets?
Soluppgång.

41. What is your favorite milkshake flavor?
Vanilj eller jordgubb, men bara om jordgubbarna är färska.

42. What football team do you support? (I will answer in terms of American football as well as soccer)
Fotboll kan jag inte mycket om, rugby ännu mindre. Men jag måste väl säga svenska landslaget i fotboll, annars är jag ju SÅKLART lite svag för Doncaster rovers och Manchester united. Hah.

43. Do you have any scars?
Förvånansvärt många för att vara så försiktig som jag är. Fem på magen. Ett stort på handleden. Ett på min ena tumme.

44. What do you want to be when you graduate?
Jag studerar inte. Men jag har flera saker jag vill testa att jobba med!

45. If you could change one thing about yourself, what would it be?
Jag önskar att jag kunde fokusera mera på saker som inte intresserat mig. Men det är liksom noll eller hundra för mig.

46. Are you reliable?
Ja!

47. If you could ask your future self one question, what would it be?
Oj!! Svårt!!! Kanske... När kommer Larry komma ut?

48. Do you hold grudges?
Ohhh ja!!

49. If you could breed two animals together to defy the laws of nature, what new animal would you create?
Griffin, såklart!!!

50. What is the most unusual conversation you’ve ever had?
Jag och D har ocanliga konversationer jämt och alltid.

51. Are you a good liar?
Ja.

52. How long could you go without talking?
Länge! En gång när jag var sjukt trött på mitt jobb, hatade mänskligheten och ledig i två veckor så gick jag utan att träffa en enda människa under en vecka av dem. Det var exakt vad jag behövde just då och det var underbart.

53. What has been you worst haircut/style?
En gång permanentade jag mig på mitt hår som var superblekt! Håret blev totaltsabbat och vart typ som gummiaktig svinto, det var bedrövligt!!

54. Have you ever baked your own cake?
Ja, många gåbger!

55. Can you do any accents other than your own?
Min brittiska English låter tydligen som en native speaker, så trevligt! Annars är min finlandssvenska okej, men jag är typ för self concious för att göra det hahahaha.

56. What do you like on your toast?
AVOCADO! Havssalt och sesamfrö.

57. What is the last thing you drew a picture of?
Jag satt och klottrade under en utbildning som jag hade, gjorde en massa konstiga mönster och krumelurer.

58. What would be you dream car?
En ljusblå bubbla!

59. Do you sing in the shower? Or do anything unusual in the shower? Explain.
Sjunger och dansar! Alltid! Dt brukar bli mycket Ed Sheeran i min dusch hahahaa.

60. Do you believe in aliens?
Ja. Det känns arrogant att tro att vi är de enda som lyckats skapa liv.

61. Do you often read your horoscope?
Förr gjorde jag det, men nu gör jag det aldrig.

62. What is your favorite letter of the alphabet?
A.

63. Which is cooler: dinosaurs or dragons?
Drakar!

64. What do you think about babies?
Inte för mig, och det näst värsta ljudet i världen är skrikande barn. Men kul för dem som vill ha det, go ahead.

65. Freebie! Ask anything interesting you can think of.
Sött eller salt? 

Salt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0