Efter semestern

Semestern är över. Inne på sina sista skälvande timmar. Min väckarklocka ringer om lite drygt fem timmar, så omjag vore klok skulle jag ju såklart redan ha somnat gör länge sen. Dock har det faktiskt inte så mycket med klokhet att göra att jag ät vaken, utan mer den allmänna oj-det-kommer-inte-gå-att-somna-för-jag-har-sovit-för-länge-på-morgnarna. Detta fast jag faktiskt för en gångs skull INTE hsr vänt på dygnet. Jag har hela semestern - så gott som, om en inte räknat med korea och japan - somnat innan klockan tolv, och vaknat senast vid åtta snåret på morgnarna (idag ett undantag, då jag vaknade halv nio, GASP.)

Drt har dock varit väldigt skönt att gå och sova i tid i och med att jag har haft så mycket för mig under hela semestern. Ska, såklart, gå igenom ally här på bloggen så småningom. Det finns dock, helt klart, en anledning till min totala bloggtorka. Det har helt enkelt inte funnits någon tid överhuvudtaget. *suck* jag förväntar mig att det kommer fortsätta såhär i alla fall ett pat veckor till, och jag ber om ursäkt in advance.

Med det sagt... Godnatt! Imorgon börjar jag mitt nya jobb, så vi ska se om jag lyckad sova någonting alls...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luinlote.blogg.se

Detta är jag.

RSS 2.0